Monday 17 December 2012

I'M THE BLUES ARMYS


ASSALAMUALAIKUM



Selama ni aku tak pernah nk sokong mana-mana team dari luar negara disebabkan aku ni tak tahu sangat pasal bola-bola luar negara ni, lagipun aku ni kaki bangku tak reti nk main bola, setakat nk sepak-sepak macam sepak orang tu boleh la. Sebenarnya ada kisah macam mana aku boleh aku sokong dan minat dengan team CHELSEA FC ni, alkisah:


My Pren.

Ini dia lah makhluk yang membawa aku untuk berminat dengan team ni dan membuat aku makin minat bola, sesungguhnya aku tak tahu menahu tentang bola sebelum nie, depa ni la yang jadi cikgu dok ngajar aku pasal bola ni. Yang belah kiri tu, yang gaya-gaya macam mr.musle tak jadi tu nama die Firdaus Othman @ Pidot. Yang sorang lagi tu, yang cute-cute ala-ala teddy bear tu nama die Faiz Marzukhi @ Paid @ Eat(makan) hahahhak. Depa ni kira penyokong setia Chelsea la.



Ini lah piala yang pertama dimana tahun pertama aku menyokong chelsea, bertapa puasanya bila rasa bila pasukan yang kita sokong mencipta kemenangan. Pertapa puas dan happynya bila menang, pidot dengan paid siap nangis-nangis lagi. cer tengok.

No comments:

Post a Comment