Friday 18 January 2013

MY LOVE

Assalamualaikum....
Hari ni aku nak cerita mengenai seseorang yang aku sayang selepas family aku, dia amat berharga bagi aku sebab aku terlalu sayangkan dia.

10.01.2013
Pada tarikh ni aku dgn die pergi beli cincin couple saja suka-suka nk pakai cincin sama lagi pun cincin aku da hilang time kenduri akad nikah kak aku aritu, da biasa pakai cincin bila tak pakai rasa lain jew, kosong je jari aku. So aku ajak la die beli sekali dengan aku cincin tu. Aku suka tengok bila die pakai barang yang ku bagi, rasa die hargai denga pemberian aku. Cincin yang batu dekat gambar sebelah nie cincin aku bg die masa time befday die yang ke-21. Die selalu pakai cincin ni dan aku memang suke tengok die pakai. 


Dia selalu sokong dan beri semangat dekat aku bila aku nak buat sesuatu, kalau die yang beri semangat kat aku memang aku bersemangat hehehehek...

19.01.2013
So harini aku belikan die bunga rose, sememangnya dah lama aku nak belikan die bunga tu. Aku rasa nak beri die satu penghargaan la sebab die sudi sayangkan aku dan selalu berikan aku semangat dalam ape jua yang aku buat. Rini aku bangun awal mandi dan terus pegi beli bunga dan lepas tu terus ambik die bawak pegi sarapan, time tu la aku bagi die bunga. Tapi aku nak tergelak jugak reaksi die time aku tunjuk bunga mula-mula tu, aku cakap bunga nie aku belikan untuk bagi dekat bos aku, lepas tu die(muaka hairan) tanya aku "nape yang beli bunga dekat bos???".. aku jawab "tak de la ni saya beli bunga untuk sayang la" muka die senyum :) sambil muka terharu -_- . Hairan die asal aku bagi bunga kt die hari nie, sampai die pun tanya "nape bagi bunga nie??" aku jawab "saja nak beli bagi kat sayang". Sebab aku nak cakap yang aku bagi die bunga sebab die hargai aku selama ni aku tak reti nak susun ayat-ayat nie almaklum lah tak reti nak jiwang-jiwang sangat aku nie ,lagi pun aku segan lorh!!!, so lepas die g opis aku mesej je die,,, :) (pemalukan aku??) tapi ape-ape pun thank sayang!!!!!!!.

Aku harap aku dapat jadikan die sabagai permaisuri hidup aku(isteri) satu hari nanti, moga-moga ia akan tercapai amin!!!!!




1 comment: